VDO
|
1318.24 Tachograf dla jednego kierowcy
Zastosowanie: samochody dostawcze i ciężarowe, autobusy miejskie i podmiejskie, małe busy, cysterny.
|
- rejestracja prędkości, drogi i czasu
- dopuszczenia polskie i europejskie
- wyświetlacz LCD 2 wiersze po 16 znaków
- możliwożliwość odtworzenia wypadku z dokładnością do pojedyńczych sekund i minut
- pełna kontrola wykorzystania pojazdu i pracy kierowcy
- możliwość zabudowy w każdym pojeździe
- rejestracja przerwy w zasilaniu i ingerencji w instalację nadajnika
- produkowany w wersji ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych
- zbieranie informacji z EDM
- dodatkowy pisak (opcja) rejestrujący pracę innych urządzeń np. agregatu chłodniczego
- najtańsze urządzenie w swojej klasie
- idealny do transportu krajowego
- zakres pomiarowy: od 25 km/h do 125, 140, 180 km/h
|
1318.25 Tachograf dla jednego kierowcy z rejestracja obrotów silnika
Zastosowanie: samochody dostawcze i ciezarowe, zamiatarki, betoniarki, maszyny budowlane, cysterny.
|
- rejestracja prędkości, drogi i czasu
- dopuszczenia polskie i europejskie
- jednoczesne zapisy na tarczy umożliwiające analizę ekonomiczną
- możliwożliwość odtworzenia wypadku z dokładnością do pojedyńczych sekund i minut
- pełna kontrola wykorzystania pojazdu i pracy kierowcy
- możliwość zabudowy w każdym pojeździe
- rejestracja przerwy w zasilaniu i ingerencji w instalację nadajnika
- produkowany w wersji ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych
- zbieranie informacji z EDM
- dodatkowy pisak (opcja) rejestrujący pracę innych urządzeń np. agregatu chłodniczego
- stosowany do szkolenia, oceny i weryfikacji stylu jazdy kierowców, a w szczególności wraz z podłączeniem przepływomierza paliwa EDM 1403 i EDM 1404
- zakres pomiarowy: od 25 km/h do 80, 100, 125 km/h
- w zakresach pomiarowych możliwość rejestracji obrotów do 2500 obr/min lub 3300 obr/min
|
1318.26 Tachograf dla dwóch kierowców z rejestracja obrotów silnika
Zastosowanie: maszyny budowlane, zamiatarki, betoniarki, ciągniki siodłowe, pojazdy specjalne, cysterny.
|
- rejestracja prędkości, drogi i czasu
- dopuszczenia polskie i europejskie
- jednoczesne zapisy na tarczy umożliwiające analizę ekonomiczną
- możliwożliwość odtworzenia wypadku z dokładnością do pojedyńczych sekund i minut
- pełna kontrola wykorzystania pojazdu ipracy kierowcy
- możliwość zabudowy w każdym pojeździe
- rejestracja przerwy w zasilaniu i ingerencji w instalację nadajnika
- produkowany w wersji ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych
- zbieranie informacji z EDM
- dodatkowy pisak (opcja) rejestrujący pracę innych urządzeń np. agregatu chłodniczego
- stosowany do szkolenia, oceny i weryfikacji stylu jazdy kierowców
- możliwość rejestracji zużycia paliwa we współpracy z przepływomierzem EDM 1403 i EDM 1404
- zakres pomiarowy: od 25 km/h do 80, 100, 125 km/h
- w zakresach pomiarowych możliwość rejestracji obrotów do 2500 obr/min lub 3300 obr/min
|
1318.27 Tachograf dla dwóch kierowców
Zastosowanie: transport międzynarodowy (TIR), autobusy turystyczne, cysterny, ciągniki siodłowe, busy osobowe, samochody dostawcze
|
- rejestracja prędkości, drogi i czasu
- dopuszczenia polskie i europejskie
- jednoczesne zapisy na tarczy umożliwiające analizę ekonomiczną
- możliwożliwość odtworzenia wypadku z dokładnością do pojedyńczych sekund i minut
- pełna kontrola wykorzystania pojazdu i pracy kierowcy
- możliwość zabudowy w każdym pojeździe
- rejestracja przerwy w zasilaniu i ingerencji w instalację nadajnika
- produkowany w wersji ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych
- zbieranie informacji z EDM
- dodatkowy pisak (opcja) rejestrujący pracę innych urządzeń np. agregatu chłodniczego
- szczególnie polecany dla transportu międzynarodowego
- zakres pomiarowy: od 25 km/h do 80, 100, 125, 140, 180 km/h
|
1318.28 Tachograf dla dwóch kierowców
Zastosowanie: Autosan Cezar A 404 T, Mercedes 404, Mercedes Actros - ciągnik siodłowy, Mercedes Sprinter - dostawczy, Autobusturystyczny - Neoplan, Volkswagen LT.
|
- rejestracja prędkości, drogi i czasu
- dopuszczenia polskie i europejskie
- jednoczesne zapisy na tarczy umożliwiające analizę ekonomiczną
- możliwość odtworzenia wypadku z dokładnością do pojedynczych sekund i minut
- pełna kontrola wykorzystania pojazdu i pracy kierowcy
- możliwość zabudowy w każdym pojeździe
- rejestracja przerwy w zasilaniu i ingerencji w instalację nadajnika
- produkowany w wersji ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych
- zbieranie informacji z EDM
- dodatkowy pisak (opcja) rejestrujący pracę innych urządzeń np. agregatu chłodniczego
- szczególnie polecany dla transportu międzynarodowego
- zakres pomiarowy: od 25 km/h do 80, 100, 125, 140, 180 km/h
|
MTCO 1324 Nowy tachograf modularny
Zastosowanie: samochody dostawcze i ciężarowe, autobusy miejskie i podmiejskie, małe busy, cysterny. |
- rejestracja danych na tarczy tachografu
- rejestracja elektroniczna wg normy DIN 7736
- jednoczesne zapisy na tarczy umożliwiające analizę ekonomiczną
- interfejs CAN - kompatybilność danych (p. prędkość, czas, droga)
- podobieństwo do tachografów cyfrowych
|
Tachograf cyfrowy
|
Wprowadzenie tachografu cyfrowego spodziewane jest na 5 sierpnia 2005 dla wszystkich nowych pojazdów komercyjnych i pasażerskich (np. nowe pojazdy komercyjne o maksymalnej masie dopuszczalnej powyżej 3,5 tony, nowe pojazdy pasażerskie przeznaczone do przewozów międzynarodowych z więcej niż 9 miejscami siedzącymi wliczając w to kierowcę). Obecnie nie ma jeszcze obowiązku montowania tachografu cyfrowego do istniejących pojazdów, jednak należy mieć na uwadze, że są wyjątki od reguły. |
|